TIEDOTE
19.3.2020

Lapin Martat ry

Piirimme toiminnassa pidetään taukoa koronavirustilanteen takia

Suomen viranomaiset antoivat 12.3. ohjeet koronaviruksen aiheuttamien tartuntojen estämiseksi ja viruksen leviämisen hidastamiseksi. Viranomaiset suosittelevat, että kansalaiset välttävät nyt kokoontumisia, ryhmä-harrastustoimintaa ja matkustamista. Lapin Martat ry noudattaa annettua ohjeistusta, tukee omilla menettelyillään viranomaisten toimintaa ja pyrkii ehkäisemään tartuntoja sekä viruksen leviämistä.

Lapin Martat ry on ottanut käyttöön seuraavat toimenpiteet:

– Piirin kokoukset, tapaamiset, kurssit ja muut tilaisuudet perutaan tai siirretään myöhempään ajankohtaan, ellei niitä kyetä järjestämään etäyhteyksillä.
– Kursseille ilmoittautuneisiin ollaan vielä erikseen yhteydessä ja heille lähetetään tietoa mahdollisesta etäkoulutuksesta tai peruutuksesta.
– Muiden tahojen järjestämiin tilaisuuksiin osallistutaan piiristä etäyhteyksillä.
– Piirin toimisto on suljettu 30.4. asti.
– Asiakkaita palvelemme 6.4.2020 asti puhelimitse ja sähköpostilla. Jatkosta tiedotamme myöhemmin.

Nämä ohjeet ovat nyt voimassa ja koskevat kaikkea toimintaa ja tilaisuuksia, jotka on ollut tarkoitus pitää ennen 30.4.2020.

Seuraamme viranomaisten ohjeita sekä keskusjärjestö Marttaliiton suosituksia. Tilanteen muuttuessa tiedotamme mahdollisista uusista toimenpiteistä.

Leila Rautio, toiminnanjohtaja, KM
Lapin Martat ry