Järjestöportaali – Jäsenrekisteri

Yhdistykset ja piirit voivat katsoa ja päivittää mm. seuraavia tietoja jäsenistään:

  • Nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite
  • Luottamustehtävät
  • Piirin kokousedustajat

Rekisteristä on tulostettavissa useita valmiita raportteja kuten jäsenluettelo, liittyneet ja eronneet jäsenet, merkkipäiväluettelo sekä jäsenten yhteystietotarrat. Jäsenrekisteristä voi tehdä erilaisia poimintoja ja viedä tiedot ohjelmasta suoraan Exceliin.

Yhdistys ei voi lisätä eikä poistaa rekisteristä jäseniä. Uudet ja yhdistyksestä eronneet jäsenet tulee ilmoittaa Marttaliittoon jarjestosihteeri@martat.fi.

Yhdistyksen hallitus valitsee jäsenrekisterin käyttäjät. Käyttöoikeudet luodaan enintään kahdelle yhdistyksen valitsemalle henkilölle. Liittoon tulee ilmoittaa Valittujen henkilöiden tiedot; nimi, jäsennumero, yhdistys, yhdistysnumero sekä käyttäjän sähköpostiosoite. Luottamushenkilöiden vaihtuessa liittoon ilmoitetaan sekä poisjäävän että uuden rekisterivastaavan tiedot.

Jäsenrekisterivastaava saa Marttaliitosta sähköpostin, jossa on vahvistus käyttöoikeudesta ja tarvittavat linkit sekä tiedot käyttäjälle.

Kaikki jäsenrekisteriä koskevat kysymykset, muutokset sekä uusien käyttäjien tiedot tulee lähettää Marttaliitton osoitteeseen jarjestosihteeri@martat.fi.

Marttaliitto ylläpitää ja tuottaa kaikkia jäsenrekisteripalveluja ja hoitaa valtakunnallisen jäsenmaksulaskutuksen.


Marttaliitto päivittää joka vuosi uuden jäsenluettelo-ohjeen, josta löytyy kuluvan vuoden ajankohtaisia asioita, sekä tieoa siitä, miten miten jäsenluetteloa tulkitaan.

Jäsenluettelo-ohje+saate 2019


Marttaliitto on päivittänyt marttajärjestön yhteistä jäsenrekisteriä koskevan informaation vastaamaan tietosuoja-asetuksen vaatimuksia. Lisätietoa asiasta löytyy Henkilötietojen käsittely yhdistyksissä sivulta.


Ladattavat tiedostot

Jäsenrekisterin ohje yhdistykset 8.5.2019

Jaa sivu