Tervetuloa mukaan LiikkuvatMartat-jumppiin parittomien viikkojen maanantaisin klo 16.30–17.15 Mikkelin Sport Forumissa (Kuukuskuja 4). Jumpat alkavat 11.9. ja jatkuu koko syksyn, mahdollisesti huhtikuun loppuun.

Jumppa on ns. hyväntekeväisyysjumppa, eli jumppaajat maksavat 3,50 euroa osallistumisestaan. Maksamme osallistumismaksuilla kenttävuokran ja ylimääräiset tulot menevät kehitysyhteistyöhön. Uutuutena tästä syksystä alkaen on, että martta voi tuoda oman ystävänsä jumppaamaan samalla hinnalla, eli 3,50 eurolla.

Jumpat ovat monipuolisia, turvallisia sekä liikkuvuutta, lihaskuntoa ja toimintakykyä kehittäviä. Lisäksi ne ovat hyvää mieltä tuottavaa liikuntaa. Ohjelmassa on joka kerta eri jumppa, toiveiden mukaisesti esim. vastuskumijumppia, kiertoharjoittelua ja uusia jumppia.

LiikkuvatMartat aloittivat yhdessä jumppaamisen syksyllä 2011, ja uudet jumpat uusineen kuvioineen alkavat syksyllä 2017. Tule sinäkin mukavaa porukkaan jumppaamaan ja viihtymään, meillä hymy on herkässä!

 

Ohjelma, syksy 2017
Päivä Jumppa Sisältö Tavoite
11.9. 3 kovaa erää
Ekassa erässä kiusataan käsivarsia toisessa erässä keskivartaloa ja kolmannessa erässä jalat ja pakarat saavat kyytiä Vastuskumilla lihaskuntoa
25.9. Kehonpainotreeni Harjoitteita oman kehon avulla, välillä aerobista reaktiopallon parissa Aerobista voiman hankintaa
9.10. Kahvakuula/MaMo circuit Kiertoharjoittelua kahvakuulan, MaMon ja redondopallon myötä Lihasvoimaa ja sisua
23.10. Vastuskumeilusta venyttelyyn Lämmittää keho kumppariliikeillä ja kunnon venytyksiä Liikkuvuuden ihanuutta
6.11. 21-15-9 menetelmä Kolme kierrosta eri toistomäärillä, oma keho välineenä Pientä hikeä ja hymyä
20.11. Poweria kehoon circuittina Kiertoharjoitteluliikkeitä vain oma, rakas keho apuna Hikeä ja voimaa
4.12. Vastuskumin taikaa Vastuskumeilla taiteilua Lihasta ja tasapainoa kumpparin kera
18.12. Joulutauko
Ohjelma, kevät 2018
Päivä Jumppa Sisältö Tavoite
15.1. Pulsin Barre -menetelmä Pieniä pumppaavia liikkeitä harjoitteiden sisällä Suorituskykyä ja jumia
29.1. Vahvemmaksi ja hoikemmaksi Lihasta kiertäen eri apuvälineitä käyttäen esim. käsipainot, vastuskumi, steppipenkki, redondopallo ja voimatanko Jokainen tekee omaan tahtiinsa liikkeitä
12.2. Lihaskuntoa kumpparilla Pitkille vastuskumeille kyytiä moninaisilla liikkeillä Paukutellen voimaa
26.2. Keltaisen käsipainojen iloa Aurinkoisilla, pienillä painoilla pitkiä sarjoja Lihaskestävyyttä ja kiinteytystä
12.3. Circuit vastuskumilla 14 liikkeen polku siirtyen askel askeleelta seuraavaan pisteeseen Lihasten hankintaa arjentoimintoihin
26.3. Vuoroittaiset tuplasarjat ala- ja ylävaratalolle Tehdään peräkkäin 2 liikettä alakropalla ja sitten kaksi liikettä yläkropalle Supersarjoilla lihaskuntoa
9.4. Liu´utusta ja lihasta Lihaskuntoliikkeitä kertakäyttölautasia avuksi käyttäen Kehonhallintaa ja peruskestävyyttä
23.4. Circuit-kahvakuulatreeni Kahvakuulamaisia liikkeitä pienellä pallolla, MaMot ja kuulatkin käytössä jos haluaa Kiinteyttä pitkillä sarjoilla

 

Jaa sivu