Palautteen keruu

Palautteen keruu


Älä pelkää palautetta!


Palaute on tärkeää. Palaute on kiitos, kehu ja arvio onnistumisesta.

Kaikki palaute on hyvää itsearvioinnin kannalta.

Yksinkertaisimmillaan palaute voi olla risujen ja ruusujen keräystä, mutta jos halutaan tarkempaa palautetta esimerkiksi tiedottamisesta, liikenteestä tai ohjelmistosta, tulee palautteen keruuseen varata tapahtuman aikana ainakin yhden henkilön työpanos.

Vinkkejä erilaiseen palautteen keruuseen:

  • Tapahtumapaikalle palautepiste, jossa vieraat saavat tiputtaa käpyjä risujen tai ruusujen kippoon.
  • Kahoot -kysely: Kahoot kyselyyn tarvitset Internet-yhteyden ja välineet, joilla heijastat kysymykset. Kyselyyn vastaajat tarvitsevat älypuhelimen. Kysely luodaan etukäteen itse, johon vastaajat pääsevät avainkoodilla vastaamaan. Kahoot, voi myös toimia hauskana visailu ohjelmanumerona. Tutustu sovellukseen lisää 
  • Arpajaiset, äänestykset ja veikkaukset, niiden yhteyteen voi laittaa muutaman kysymyksen tapahtumasta.
  • Jalkaudu, juttele ja kysy rohkeasti kävijöiden ajatuksia tapahtumasta.

Tee palautteesta lyhyt kooste, jonka voitte yhdessä kaikkien järjestäjien kanssa käydä läpi.